Visual Identity

Czyli dlaczego spójny przekaz marketingowy jest ważny.

Spójność przekazu marketingowego to sztuka trudna, dlatego już od samego początku warto zainwestować w porządną strategię. Szkolenie to pomoże w uświadomieniu jak ważne są aspekty świadomościowe i brandingowe związane z prowadzeniem biznesu i działań marketingowych.

Jeżeli nie możesz robić rzeczy wielkich, rób małe rzeczy w wielki sposób.

Napoleon Hill

O szkoleniu

Moduł pierwszy LifeScience Business Academy dotyczy visual identity, czyli pokaże nam dlaczego spójność w  przekazie marketingowym jest tak ważna. 

Spójność przekazu marketingowego to sztuka trudna, dlatego już od samego początku  warto zainwestować w porządną strategię. Kluczową rolę odgrywa zbadanie grupy docelowej oraz jej potrzeb. Ważny jest również jasny przekaz ukazujący cel komunikacji, misję firmy, czy marki. Trzeba ten przekaz, tę misję, ten cel określić, odpowiednio nazwać i co najważniejsze według niego działać.  

Nadchodzące spotkanie pomoże w uświadomieniu jak ważne są aspekty świadomościowe i brandingowe związane prowadzeniem biznesu i działań marketingowych, pokaże jak świadomość marki wpływa na biznes i sprzedaż, wyjaśni czym jest marka, biznes i strategia.

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy: 

  • nauczą się jak budować spójny przekaz marketingowy krok po kroku;
  • poznają techniki tworzenia strategii marki i procesu brandingowego;
  • poznają narzędzia pozwalające na utrzymanie spójności brandowej;
  • dowiedzą się jak przekuć branding w sprzedaż;
  • poznają proste narzędzia internetowe do tworzenia grafik i elementów wizualnych

 

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli: 

  • Chcesz poznać najpopularniejsze social media 2022 roku
  • Chcesz nauczyć się jak przygotować strategię w social mediach – w tym odpowiednio wybierać grupę odbiorców oraz kanałów komunikacji
  • Chcesz nauczyć się jak prowadzić komunikację w mediach społecznościowych – jak organizować działania oraz tworzyć kampanie.
Zarejestruj SIę!