Social Media

Czyli gdzie i po co być obecnym.

Bez względu na to, czy posiadasz małą firmę, jednoosobową działalność, czy dużą spółkę promocja marki w social media jest ogromną szansą! naucz się tworzyć kluczowy przekaz i poznaj narzędzia, które ułatwiają pracę nad strategią komunikacji w social mediach.

Nigdy nie ma wystarczającej ilości czasu, by zrobić wszystko, ale zawsze jest go wystarczająco dużo, by zrobić to, co najważniejsze.

Brian Tracy

O szkoleniu

Moduł czwarty LifeScience Business Academy dotyczy social mediów, czyli ukazuje gdzie i po co zamieszczać informacje o sobie oraz jak to poprawnie robić.

Bez względu na to, czy posiadasz małą firmę, jednoosobową działalność, czy dużą spółkę promocja marki w social media jest ogromną szansą! Obecnie  to właśnie ten typ reklamy staje się tak powszechny, że nie powinno się przechodzić obok niego obojętnie. 

Nadchodzące spotkanie pomoże w  tworzeniu kluczowego przekazu a także pomoże w  poznaniu narzędzi, które ułatwiają pracę nad strategią komunikacji w social mediach firmy, usługi bądź produktu. 

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy: 

  • nauczą się korzystania ze statystyk i opracowań na temat SM
  • dowiedzą się jak dobrać odpowiednie kanały komunikacji dla swojej marki
  • nauczą się analizowania i mierzenia działań własnych i konkurencji 
  • dowiedzą się jak dobierać cele w duchu SMART oraz jak tworzyć persony
  • dowiedzą się jak tworzyć plany działania i budżet,
  • dowiedzą się jak dokonywać pomiarów efektów i raportowania

 

Szkolenie jest dla Ciebie jeśli: 

  • Chcesz poznać najpopularniejsze social media 2022 roku
  • Chcesz nauczyć się jak przygotować strategię w social mediach – w tym odpowiednio wybierać grupę odbiorców oraz kanałów komunikacji
  • Chcesz nauczyć się jak komunikować się w social mediach – jak organizować działania oraz tworzyć kampanie.
Zarejestruj SIę!